Minä.

Olen koulutettu hieroja Kati Uschanov. Olen tehnyt hierontatyötä 12 vuotta. Toimin koko tuon ajan keskustan hoitolassa Palokunnankadulla. Nyt olen avannut oman pienen liikehuoneen Hätilään.

Aikaisemmalta koulutukseltani olen graafinen suunnittelija ja toimin mm. painotalossa. Jäätyäni tuosta työstä äitiysvapaille alkoi alanvaihto houkuttelemaan jatkuvan näyttöpäätteen edessä istumisen vastapainoksi. Näin päädyin kotivuosien jälkeen hierojakouluun. Enkä päivääkään ole katunut alanvaihtoa.

Yrittäjyys on tällä alalla ainoa vaihtoehto ja se vähän jännitti. Vanhempani pitivät ratsastuskoulua 40 vuotta Ruununmyllyllä, joten yrittäjyyden monet kasvot olivat kyllä tulleet tutuksi itselleni vuosien varrella. Mutta yrittäjyyskin on osoittautunut hyväksi tavaksi tehdä töitä.

Väriä elämääni perheen lisäksi tuo harrastukset: ratsastus, crossfit, hiihto ja kävely. Ramoliisa-tamma kaikkine oikkuineen ja Wäinö-terrieri pitävät mielen virkeänä. :-) Tervetuloa tutustumaan!